bbleach zabawa

bleach super zabawa

Ogłoszenie

zabawa dla wiedzących dużo o bleach

#1 2008-04-29 18:44:25

igor

chunin/jounin-posiadacz każdego kekeigenkai

status asd
5332421
Call me!
Skąd: katowice
Zarejestrowany: 2008-02-02
Posty: 213
Punktów :   
WWW

ninjutsu bez żywiołów

Bunshin no jutsu
Chakra:10x1klon
Ranga:D
Obrażenia:nie dotyczy
Opis:Właściwie to powinno być GenJutsu ale jest ustanowione,że to ninjutsu polega na wytworzeniu klonów ,które nie posiadaja materii(ciała)


Kage bunshin no jutsu
chakra:20x1
Ranga:B (bardzo utalentowani chunnini także)
Obrażenia:Nie dotyczy
Opis:Są to klonu, które posiadaj materię i mogą udeżać brńmi i używać zwykłego taijutsu,lecz po jednym udeżeniu znikają


Henge
Chakra:10
Ranga:E
obrażenia:nie dotyczy
opis:Przemiana w zwierze człowieka lub przedmiot

http://www.narutolegend.it/cont/tec/to.gif
Kawarimi no jutsu
Chakra:30
Ranga:D
Obrażenia: nie dotyczy
opis:Podmiana w jakis przedmiot np.kawał drzewa by przy uderzeniu nie dozanc obrazen UWAGI:Przed uzyciem należy użyć pieczeci (w poprzedniej rundzie)


Kai
Chakra:40
Ranga:D
Obrazenia:nie dotyczy
opis:Rozproszenie genjutsu czasem sie udaję czasem nie

http://www.senpuu.net/fotki/tech/oboro.gif
Oboro Bunshin no Jutsu
Chakra:20x1 klon
Ranga:D
Obrażenia nie dotyczy
Opis:Tworzy nie zniszczalne klony działa przez dwi rundy po czym sie rozpadają


Shunshin no jutsu
Chakra:30
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga:D
Opis:Teleportuje się w dowolne miejsce bo żmudnym wykonaniu pieczeci

http://www.narutolegend.it/cont/tec/sf.gif
Kage Shuriken no Jutsu
Chakra:40
Obrażenia:20+obrażenia shurikena demona wiatrów
Ranga:D.Wymaga shuriken demona wiatrów
Opis:Jeden shuriken jest w cieniu drugiego co pozwala zaskoczyć przeciwnika


http://img45.imageshack.us/img45/398/ch … huuef1.gif
Chakra Kyuuin
Obrażenia:w opisie
Ranga: C
Chakra: 30
Opis: Kładziemy rękę na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 15 punktów chakry. Jako Jounin i Special-Jounin zabieramy 30 punktów, a jako kage 40 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 5 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).

Kawara Shuriken
Obrażenia:10
Ranga: C
Chakra: 15 x 1 przedmiot
Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń .

http://www.saiyanisland.com/naruto/info … moning.jpg
Kuchiyose no Jutsu
Obrażenia:nie dotyczy
Ranga: C
Chakra: Zależnie od stworzenia
Opis: Przyzwanie danego stworzenia

http://www.narutoproject.com.br/jutsus/ … Kaizou.jpg
Nan Kaizou
Obrażenia : nie dotyczy
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.Jak zrobil to orochimaru by dac pieczec sasuke

Soushuuha
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce kunaiami. Możemy kontrolować ich lot.

http://www.geocities.com/simbusa/h3.gif
Senei Jashu
Obrażenia:50
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Z rękawa wysuwa nam się , kilka węży które gryzą przeciwnika Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.

http://mangashonen.hollinae.com/site/file/7.27.jpg
Doku Kiri
Obrażenia:80
Ranga: B
Chakra: 110
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust chmurę trującego dymu, która zasłania pole walki, a także może zatruć przeciwnika, utrudniając mu walkę, paraliżując go lub nawet zabijając.

Chakra no Tate
obrażenia:nie dotyczy
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Użytkownik tworzy przed sobą tarczę z chakry, którą wypuszcza z dłoni. Tarcza jest wyjątkowo solidna i nie sposób jej przebić. Technika jest aktywna tylko w czasie jej użycia, czyli przez jedną rundę (wtedy, kiedy ją tworzymy).

http://www.comunidadnaruto.com/contenid … cas-ninja/(naruto-kunddh.jpg
Hari Jizou
Obrażenia:nie dotyczy
Ranga: B
Chakra: 130
Opis: Użytkownika po wykonaniu niezbędnych pieczęci zostaje otoczony własnymi włosami, które twardnieją stając się jednocześnie  ostro zakończone, co jednocześnie broni nas przed atakami z zewnątrz i jednocześnie może ranić napastnika.

Bunshin Daibakuha
Ranga:A
chakra:150 (przez 3 rundy można robić wybuchajace klony
Obrażenia 50x1klon(blisko)
opis:Jutsu te działa wspólnie z kombinacją Techniki replikacji,które wybucha na rozkaz.Klony potrafią zabić osoby znajdujące się w zasięgu eksplozji.Można użyć kiedy sie zrobile kage bunshin.

Kekkai Houjin
Ranga: B
Obrażenia:100
Chakra: 30 x 1 notka
Opis: Technika wymaga posiadania co najmniej 3 wybuchowych notek ! Zaawansowana sztuka tworzenia pułapek polegająca na umieszczeniu kilku wybuchających notek i stworzeniu między nimi prostokata, który ulegnie eksplozji jeśli tylko ktoś w niego wejdzie.

http://www.captainaruto.com/images/techniques/82.jpg
Gamaguchi Shibari
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Technika żbai żoładek jest bardzo trwale sciany

Ranshinshou
Ranga: A
Chakra: 190
Opis: Wprowadzenie impulsu do ciała człowieka przez co staję się wykonywać ruchy odwrotne np. chce poruszyc lewą ręką a porusza prawa

http://www.senpuu.net/fotki/tech/Mikazu … %20Mai.jpg
Mikadzuki no Mai
Ranga: A
obrażenia:150
Chakra: 170
Opis: Jutsu wymaga posiadania katany Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu miecza , co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością. Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.

Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Obrażenia:10shurikenów=50
Ranga: A
Chakra: 80 x 10 shurikenów
Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą.

Shihouhappou Shuriken
Obrażenia:80
Ranga: A
Chakra: 70 + chakra z Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu wymaga wykonania wcześniej techniki Tajuu Kage Bunshin no Jutsu ! Technika polega na wykorzystaniu dużej liczby posiadanych klonów, okrążeniu przeciwnika i rzuceniu shurikena przez każdego z klonów jednocześnie.

http://www.geocities.com/petertran86/ta … _jutsu.jpg
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga: A
Chakra: 200x 30 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.

Zamiana Duszy
Obrażenia:Śmierć Celu.
Ranga: Z
Chakra: 800
Opis: Technika polega na wsadzenie własnej duszy do ciała innego człowieka, przy tym niszczy się dusza tamtej osoby. Po wykonaniu tej techniki Panujemy nowym ciałem i jego umiejętnościami. Jest To zakazane Jutsu którego używa Orochimaru.

http://e9.img.v4.skyrock.com/e95/sasuke … 961109.jpg
Chidori Nagashi
Ranga: A
Chakra: 250
Obrażenia: 300
Opis: Rozwinięta przez Sasuke technika Chidori podczas jego treningu z Orochimaru. To jutsu umożliwia Sasuke pokrycie ciała elektrycznością, zamiast koncentrować ją w dłoni, dodatkowo może być skierowania gdziekolwiek pozwalając na wzmacnianie innych ataków. Elektryczność przepływając przez całe ciało nieskoncentrowana nie powoduje śmierci przeciwnika, a jedynie tymczasowy paraliż. Jest to kłopotliwe przy walce z większą ilością wrogów, ponieważ osoba rażona tym atakiem może być łatwo uratowana przez współtowarzyszy.

https://doomjester.files.wordpress.com/ … sengan.jpg
Rasengan
Ranga: A
Chakra: 250
Obrażenia: 300
Opis: Technika polega na wytworzeniu kuli chakry w swojej dłoni. Kula ta nieustannie wiruje i przy uderzeniu nią w przeciwnika rani go i odrzuca z ogromną siłą obracając nim w powietrzu.

http://img404.imageshack.us/img404/3811 … gangq6.gif
Oodama Rasengan
Chakra: 375
Obrażenia: 450
Ranga: S
Opis:Ta sama technika co Rasengan lecz wymaga więcej chakry i użycie kage bunshin no jutsu (jeden klon), jak również znakomitej kontroli chakry.

Futon: RasenGan
Chakra: 400
Obrażenia: 500
Ranga: S
Opis: Rasengan wzbogacony o zywiol Wiatru.

http://mangahelpers.com/photoplog/image … efreak.jpg
Futon: Rasenshuriken
Chakra: 550
Obrażenia: 700
Ranga: S
Opis:Ulepszona wersja Rasengan. Technika polega na tym, iż rasengan wzbogacony jest jest o żywioł wiatru.Wydobyty z czakry Uzumakiego i uformowany w kształt shurikena. Daje nieporównywalnie większy efekt niż chociażby Oodama Rasengan. Technika posiada jednak poważną wadę. Wykonawca techniki również jest raniony i to bardzo dotkliwie.Jutsu te ukończone jest tylko w 50%.Po raz pierwszy użyta w walce Naruto z Kakuzu.

Shoten no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 300
Obrażenia: Nie dotyczy
Opis: Technika polegająca na stworzeniu idealnego klona,który jest doskonałą kopią oryginału.Posiadają nawet te same techniki i unikalne bronie.Jutsu te może nawet skopiwać Kekkei genkai.Umiejętności są proporcjonalne do ilości czakry danej klonowi.Pein stworzył klony swoich podwładnych, żeby sami nie doznali obrażeń podczas walki.

Pieczęć Blokady Bram.[Bb](bez jap. nazwy)
Ranga: S
Chakra: 250
Obrażenia: 15
Opis: Pieczęc która blokuje otwarcie  Bram. Wymaga kontaktu z celem.

Pieczęć Blokady Mocy Bijuu.[BmB](bez jap. nazwy)
Ranga: S
Chakra: 300
Obrażenia: 15
Opis: Pieczęc która unie możliwia Jinchurikii korzystania z mocy Bijuu.

http://mangashonen.hollinae.com/site/file/7.48.jpg
Fuuma Jibaku Mandara
Ranga: A
Chakra: 350
Obrażenia: 400, (Chakra -200)
Opis: Tworzy wokół przeciwnika ciasną barierę z chakry, która nie pozwala mu sie wydostać. Cały czes sie kurczy.

http://img514.imageshack.us/img514/3069 … monnh1.jpg
Rashoumon
Ranga: B
Chakra: 300
Obrona: Chroni nas przed atakami a każdej rangi. ale nie zbyt dobrze
Opis:Tworzy ogromna brame ktura cie chroni.

http://img514.imageshack.us/img514/7219 … onbds5.jpg
Sanjuu Rashoumon
Ranga: S
Chakra: 500
Obrona: Chroni nas przed atakami a każdej rangi. wrecz idealnie
Opis: Tworzy 3 ogromne bramy kture cie chronia.

http://www.narutoproject.com.br/jutsus/ … Saisei.jpg
Souzou Saisei
Ranga: S
Chakra: 500
Ulecza: 100%
Opis: Technika Tsunade dzięki kturej moze się uleczyć.

http://www.senpuu.net/fotki/tech/haryuu.gif
Haryuu Muuko [Hyouton]
Ranga: A
Chakra: 200
Obrażenia: 275
Opis: Tworzy ogromnego tygrysa szablozebnego ktury atakuje przeciwnika

http://www.narutoproject.com.br/jutsus/ … takata.jpg
Kagerou Ninpou: Utakata
Chakra: cała
Ranga: Z
Obrażenia: wszechpotężne
Opis: Bardzo potężny atak, stosowany jedynie przez Kagerou, zaraz po tym, jak przeminił się w dziewczynę. Ninja wykorzystując swoją całą chakrę uderza wszechpotężnym pociskiem w przeciwnika. Użytkownik zaraz potem umiera.

Hiraishin no jutsu
Rang:S
chakra:100
Trudna technika wymaga bardzo dobrego panowania nad chakra (znakomitego).Technika teleportacji używana przez Yondaime i przez niego wymyślona.Nie potrzeba zadbych pieczeci i podczas walki można zajść przeciwnika od tyłu i nawet nie będzie wiedział ze jest przebity kunaiem

Kuchiyose Edo Tensei
Ranga: Z
Chakra: 400 od osoby.
Opis:Jest to technika przywołania, choć dość nietypowa. Wezwani zostają zmarli w drewnianych trumnach z tabliczkami ze swoimi imionami. Warunkiem powodzenia tego jutsu jest poświęcenie ciała innego ludzi, aby przywołana dusza miała do czego "wejść". Po przywołaniu ciał, użytkownik techniki musi wczepić w nie kunai, które staną się jakoby duszą i będą miały kontrolę nad nimi. Technika ta należy do zakazanych, a takie uwielbia Orochimaru i to w jego wykonaniu oglądaliśmy to jutsu w anime

Kyuchiyose - Enkouou Enma
Ranga: A
Chakra: 300
Opis: Jutsu przywołania Enma - Demona Małpy. Techniki użył Sarutobi podczas walki z Orochimaru. Enma może być także przetrasformowany w laskę pioruna 'Thunderbolt Staff' (nazwa angielska lepiej brzmi ).

Raigeki no Yoroi
Ranga: A
Chakra: 200
Obrażenia: 100
Opis: Potężna technika która tworzy swego rodzaju zbroję elektryczności która pokrywa ciało kastująceko shinobi. Sama zbroja nie chroni przed atakami fizycznymi jednak tworzy tak silne wyładowania elektryczne że wystarczy że przeciwnik choć dotknie zbroi i zostaje uderzony elektrycznością

Raiton: Raikyuu
Ranga: C
Chakra: 100
Obrażenia: 60
Opis: Polega na wytworzeniu kuli z energii i ciśnięciu nią w przeciwnika. Efektowna, lecz nieco słaba technika na wytrzymalszych przeciwników. Czas jej tworzenia także pozostawia wiele do życzenia.

Raiton: Raikyuu No Tatsumaki
Ranga: A
Chakra: 220
Obrażenia: 200
Opis: Niesamowicie potężna i efektowna technika żywiołu energii. Polega na wytworzeniu wielkiego tornada elektryczności.

Raiton: Raizou Ikazushi wo Utte
Ranga: D
Chakra: 30
Obrażenia: 30
Opis: Zwyczajny atak wyładowaniem elektrycznym. Po raz pierwszy użył go Raiga w walce z teamem Neji'egi i Naruto.

http://content.answers.com/main/content … Oiroke.jpg
Sexy No Jutsu
Ranga: C
Chakra: 50
Obrażenia: 50
Opis: Jest to technika wymyślona i używana przez Naruto.Dzięki niej zamienia się w nagą piękna kobietę,co powoduje obfity krwotok z nosa u przeciwników.Technika bardzo skuteczna .

http://img131.imageshack.us/img131/1573 … 8eq1ki.jpg
http://img5.xooimage.com/files/d/a/9/re … 1b40bf.jpg
Renkuudan [Fuuton]
Ranga: A
Chakra: 160
Obrażenia: 140
Opis: Wietrzny odpowiednik Teppoudamy. Używający zbiera powietrze w swoim żoładku, mieszając przy tym je ze swą chakrą (ciekawostka bilogiczna ), po czym wyrzuca je z siebie z dużą siłą, nadając mu jednocześnie olbrzymią prędkość. Tak skondensowane powietrze trafia przeciwnika praktycznie miażdżąc go na miejscu. Podobnie jak w przypadku Teppoudamy, może być wykonywana tylko przez duże stworzenia

Mokuton no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Najprostsza technika wykorzystująca żywioł drzewa. Polega ona na kontrolowaniu drewna, przez co można dowolnie zmieniać jego kształty bądź wytwarzać je z ziemi, a nawet własnego ciała. Całkiem przydatna sztuczka w wielu trudnych sytuacjach. Bazując na niej można używać także wyjątkowego Kawarimi, polegającego na szybkim zamienieniu się miejscami z drewnianą kukłą.

Moku Jouheki [Mokuton]
Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Technika defensywna, dzięki której Yamato tworzy drewnianą pół-kopułę wyrastającą z ziemi, która chroni go przed większością masowych ataków. Może ona też posłużyć jako pułapka, zamykając w swoim wnętrzu nawet kilku ludzi. Niestety, ma swój limit wytrzymałości i można ją zniszczyć silniejszą techniką TaiJutsu bądź NinJutsu

Moku Bunshin no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 90
Opis: Prosta technika Mokuton, bardzo podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Za jej pomocą Yamato tworzy swoich idealnych sobowtórów (produkując ich z drewna, które wyrasta z jego ciała), których najczęściej wysyła na zwiady terenu. Replikacje są w całości stworzone z drewna, mimo że niczym nie różnią się od tych stworzonych za pomocą Kage Bunshin. Klony potrafią samodzielnie używać technik, a ich ogólne umiejętności są przybliżone do tych, które ma oryginał.

Meisai Gakure no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 80
Opis:Technika kamuflażu. Polega ona na całkowitym stopieniu się barwami z otoczeniem, przez co ciało używającego techniki wydaje się być całkowicie przezroczyste. Sztuka znakomita do ataków z zaskoczenia, misji skrytobójczych i szpiegowskich.

http://www.senpuu.net/fotki/tech/kusanagi.jpg
Kusanagi no Tsurugi-Kuu no Tachi
Ranga: A
Chakra: 160
Obrażenia: 260
Opis: Jutsu jest kombinacją techniki przywołania oraz TaiJutsu. Waż, który wychodzi z gardła ninja wysuwa miecz Kusanagi. Miecz ten jest niesłychanie mocny, możliwe także, że niezniszczalny. Dodatkowo w/w mieczem można poruszać za pomocą chakry.

Kuchiyose: Tsuiga no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 150
Opis: Technika elementu ziemi. Jest ona odłamem Kuchiyose no Jutsu, wymyślona i stosowana przez Kakashi'ego. Przy kombinacji kilku pięczeci przywołuje armie psów. Nie są to zwykłe zwierzęta. Swoim wyglądem przypominają ninja. Są one wykorzystywane podczas walki, jak również w tropieniu osób. Najbardziej są przydatne, kiedy wzrok zawodzi. Wtedy pozostaje tylko węch.

http://img259.imageshack.us/img259/8404/tykt8yk.jpg
Kongou Nyoi
Ranga: A
Chakra: 90
Opis: Jest to jeden z rodzaju "Henge no Jutsu". Polega na zamienieniu ciała w niezniszczalny kij, którym można bardzo łatwo zranić przeciwnik. Zazwyczaj osoba przemieniona staje się narzędziem dla swojego kompana.

http://www.senpuu.net/fotki/tech/Kontse … 0Jutsu.jpg
Konbi Henge no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 150
Opis: Tzw. "Combo Henge no Jutsu", czyli zwykła zamiana, tyle, że z udziałem dwóch osób. Każdy z "fuzjantów" może w dowolnej chwili wrócić do pierwotnego stanu. Oczywiście dzięki temu rodzajowi przemiany wytworzona postać/stwór ma siłę równą sumie sił dwóch osób, które wykonywały te jutsu.

http://www.senpuu.net/fotki/tech/kokuryuu.gif
Kokuryuu Boufuusetsu [Hyouton]
Ranga: A
Chakra: 300
Obrażenia: 333
Opis: Shinobi wyciąga przed siebie ręce, z których zaczyna się wydobywać czarny lodowy smok, który atakuje przeciwnika, odrywając się od dłoni.

http://www.senpuu.net/fotki/tech/Karuto … ori%20.jpg
Karuto no Tayori
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Bardzo przydatna technika podczas misji. Ninja koncentrując niewielką ilość chakry na specjalnej karcie potrafi uzyskać wiele informacji na temat przeciwnika. Informacje te dotyczą najczęściej wieku, rangi oraz słabych punktów wroga

http://www.senpuu.net/fotki/tech/mukoto … Koutan.jpg
Jukai Koutan
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Mokuton Hijutsu ~ Jukai Koutan to spaniała technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w energią życiową, dzięki czemu może wytwarzać wszelaką roślinność i ją potem kontrolować. M. in. właśnie dzięki tej technice powstał las wokół wioski Konoha.

Hokage Shiki Jijun Jutsu-Kakuan Nitten Suishu
Ranga: Z
Chakra: 600
Opis: Tajemna technika Pierwszego Hokage. Dzięki jego wyjątkowym umiejętnościom potrafił on przejmować kontrolę nad wybranym Jinchuuriki. Yamato jako jego „następca” odziedziczył po nim te zdolności, za pośrednictwem czego umiał wrócić Naruto z poziomu czteroogoniastego do pierwotnego stanu. Technika polega na wytworzeniu dziesięciu drewnianych filarów nabitych kolcami uniemożliwiających celowi ucieczki i wyssaniu z niego całej chakry demona, która właśnie kontrolowała jego ciało.

http://14.img.v4.skyrock.com/14f/ero-ba … _small.jpg
Harem no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 150
Obrażenia: 150
Opis: Jest to połączenie dwóch jutsu : Bunshin no Jutsu i Sexy no Jutsu. Wyników chyba nie trzeba opisywać. Poprzez tą technikę tworzy się wiele klonów pięknych, nagich pań. Wierzę, że nie jeden przeciwnik tej techniki będzie miał krwotok z nosa . Jako przykład takiej ofiary to można podać pana Ebisu ^^.

http://www.geocities.com/simbusa/e11.gif
Hakke no Fuuin Shiki
Ranga: S
Chakra: 360
Opis: Technika pieczętująca, którą posługiwał się tylko 4th Hokage (Yondaime). Została ona wykorzystana do zapieczętowania Lisiego Demona, który dwanaście lat temu terroryzował Wioskę Liścia. Imponujący efekt pieczęci dało połączenie techniki Hakke no Fuuin Shiki wraz z Shiki Fuujin. Osobą, która przyjęła zapieczętowanego Kyuubi jest główny bohater serii - Naruto.

http://www.naruto-street.de/seiten/info … gogyou.gif
Gogyou Kaiin
Ranga: S
Chakra: 250
Opis: Pieczętująca technika służąca do odpieczętowania Goguoufuuin i przywrócenia normalnego przepływu chakry między osobą a zapieczętowaną postacią (w naszym wypadku: Naruto i Kyubi).

Gogyou Fuuin
Ranga: S
Chakra: 250
Opis: Technika, która została zastosowana na Naruto poczas walki z Orochimaru w Lesie Śmierci. Główną funkcją tego jutsu jest zablokowanie mieszania chakr. Głównie chodzi o chakre Naruto i Kyuubi'ego. Po użyciu tej techniki Naruto miał małe problemy z opanowaniem swojej chakry. Znakiem rozpoznawczym Goguoufuuin są znaki dookoła pieczęci, na której zostało jutsu zastosowane.

http://i175.photobucket.com/albums/w155 … uuKyuu.jpg
Genryuu Kyuu Fuujin [FuuinJutsu]
Ranga: S
Chakra: 650
Opis: Jest to technika używana przez lidera Akatsuki. Przed jej użyciem należy przywołuje on ogromny totem, będący kontenerem służącym do przechowywania Bijuu. Dzięki tej technice pieczętującej lider przy pomocy ośmiu innych członków organizacji może zamykać w posągu ogoniaste demony, bądź też wydobywać je z żyjących Jinchuuriki. Jest to sztuka niezwykle wysokiego poziomu, wymaga ona  bardzo dużych umiejętności w zakresie technik pieczętowania.

Gufuu Suika No Jutsu
Ranga: S
Chakra: 700
Obrażenia: 1600
Opis: Pl=Topiący Wir albo Wir Huraganu. Technika wymyslona przez Naruto. To polaczenie Futon: Rasengan i Suiton: Hahonryu.

Shushagan no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 50
Opis: Technika pozwalająca użytkownikowi zdjąć twarz innej osobie.Dodatkowo posiada się głos ofiary.

Sumi Bunshin
Ranga: C
Chakra: 30x1
Opis: Dzięki tej technice Sai używając pędzla i zwoju potrafi stworzyć klona z atramentu.

Hiru Banshō Bōka no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 70
Opis: Technika polegająca na tym iż użytkownik może połączyć się z innym przedmiotem. Zetsu używa jej do wyłaniania się z ziemi, drzew i innych roślin.

Nawanuke no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 5
Opis: Jutsu pozwalające uwolnić się, kiedy jest się związanym.


Nazwa :igor
Pochodzenie:??
Klan:nieznany
Kekkei Genkai:każde nie wszystkie jeszcze odkrył
Siła:?
Zręczność:?
Szybkość:?
Celność: ?
Życie: ?


Jutsu opanowane:Shushin no Jutsu (30), Kawarami no jutsu (30), Konoha Senpuu,(50)chidori
Jutsu ćwiczone:(150)Slaba czarna zbroja,(100) miecz,(130) teleport,(50) Uzdrowienie slabe,(100) Uzdrowienie srednie,(150) Uzdrowienie slabe grupowe,(50) Tsubame Fubuki,(50) Tenko no jutsu,(30) Ozywianie Słabe,(80) 
Wyssysanie,(70) Gokuwaten,(150) Ozywienie Średnie,(180) Dark sword,(200) Ruchome piaski,Shishi Rendan,(50)Bakusui Shoha,(60)Suirou no Jutsu,(20)Endan,(20)Kasumi Enbu no Jutsu,(60)Goukakyuu no Jutsu,(10x1)Housenka no Jutsu,(50)Ryuuka no Jutsu,(75)Suijinheki [Suiton],Konoha Reppuu,Tokken,Dynami Entry,Konoha Raiken,Sennen Goroshi,Gourai Rensa,Gouwan,Hayabusa Otoshi,Konoha Shoufuu,Naruto Rendan,(10x1)Bunshin no jutsu,(10)Henge,(30)Kawarimi no jutsu,(40)Kai,(20x1)Oboro Bunshin no Jutsu,(40)Kage Shuriken no Jutsu,(30)Chakra Kyuuin,(1000)Kuchiyose no Jutsu,(20)Karuto no Tayori,

własne jutsu:(50)kamechamecha kula ognia

jutsu klanowe:(60) Oddech wampira,Ugryzienie,(80) Wampirze combo,(100) Strach,(50) Nietoperz,(50) kula lawy,

Ekwipunek: max hyu, max kunai, max shurikenow,max demonicznych shurikenów
Chakra:5000
           
Atuty:
Ninjutsu- ?
TaiJutsu- ?
GenJutsu-?
Kontrola Chakry-?

Sensei:nieznany
Team:nieznany

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.koksiki.pun.pl www.devil-may-cry.pun.pl www.anime-center.pun.pl www.arcots.pun.pl www.katowickikolejarz24.pun.pl