Klan Dark easy czyli klan czarnych oczu
Ten klan wyspecjalizowal sie w technikach doujutsu i w taijutsu to jego glowne atuty nie zna sie na ninjutsu ani genjutsu Powstal On pod piekielnym wulkanem w wiosce ukrytej w Ciemnosci dzieki temu potrafia sie poslugiwac dzieki oczom lawa Klan ten potrafi widzec w ciemnosciach.Dzieki czarnym oczom ludzie z tego klanu widza jakby w zwolnionym tempie przewidujac ruchy dlatego tak dobrze posluguja sie taijutsu By byc w tym klanie trzeba byc z wioski ukrytej w ciemnosci
Doujutsu
Dark easy 1 lvl 2 kreski biale kreski pierwszys lvl jest aktywowany od razu dziala w zwolnionym tempie o x2 i zna technike lawy taka jak:
Kula lawy Ranga: 1 lvl dark easy Chakra:50 Opis:Tworzy na rece kule lawy srednich wymiarow ktora jezeli chemy moze zamienic w skałe wulkanczna Obrazenia:150
Dark easy 2 lvl 3 kreski biale kreski drugi lvl jest aktywowany po dluzszym czlonkostwie w klanie i roziwjaniu swoich umiejetnosci dziala w x4 zwolnionym tempie doskonaly do taijutsu i unikow raczej nikt nas nie trafi ze atak bedze szybki zna technike lawy taka jak ta:
Powodz Ranga 2lvl dark easy Chakra:150 Opis:Tworzy wielkie ilosci lawy ktore zalewaja przeciwnika Obrazenia:300
Dark easy 3 lvl cale oczy staja sie czarne ten level widzi przez wszystko potrafi klonowac przeciwnika i uzywac go jako broni na niego umie tez wytwarzac wiele technik lawy i sluzy do taijutsu dziala w zwolnionym tempie x 7 nikt nas nie trafi tylko bardzoooo szybki atak moze nas trafic
Stwory Ranga:3 lvl dark easy Chakra:300x1 Opis: tworzy ogniste golemy ktore sa stworzone z lawy poruszaja sie dosc szybko i zadaja ogromne obrazenia Obrazenia:Od jedengo uderzenia golema x150 obrazen
Technik taijutsu zwykle techniki taijutsu mozna sie nauczyc sa lepiej wykorzystywane niz normalnie
Wamiry sa silniejsze od zwyklych ludzi i maja wiecej chakry po dolaczeniu do klanu +10 sily +150 chakry
Przylaczyc sie do tego klanu moga tylko wojownicy z wioski ukretej w ciemnosci
Techniki
Oddech wampira Ranga:D Obrazenia:80 Opis:Z ust wampira wydobywa sie trujacy oddech pochlania on enregie zyciowa i dodaje wampirowi 20 Hp Chakra:60
Ugryzienie Ranga:--- technika aktywna odrazu po wtapieniu do klanu Obrazenia:10 Opis:Gryzie osobe nie nadaje sie do walki tylko do uzycia po walce w celu regeneracji zapotrzebowania krwii i doadje 50 Hp Chakra:0
Wampirze combo Ranga:C Obrazenia:150 Chakra:80 Opis:Szybkie i silne uderzenia rekami i nogami przeciwnik po tym ataku jest wycieczony i ma polamane niektore kosci
Strach Ranga:C Obrazenia:60 Chakra:100 Opis:Wampir straszy przecinika po tym ataku przeciwnikowi zabiera sie -5 wszystkich statów
Nietoperz Ranga:C Chakra:50 Opis:Zmienia wamira w nietoperza ktory bardzo sprawnie lata i moze grysc podczas walki wyssysajac krew Obrazenia:nie dotyczy
Pazury Ranga:B Chakra:150 Opis:Wampirowi wyrastaja ogromne pazury ktore sa w stanie przebic wszystko dziala tylko do jednego uderzenia Obrazenia:200
Trumna Ranga:B Chakra:20 x1 Opis:odmiana jutsu przywolania przywoluje trumny z ktorych pojawaiaja sie twoje klony (o dzialaniu jak kage bunshin)
Teleport Ranga:B Chakra:50 Opis:Teleportuje wampira w dowolne miejsce po wamirze zostaje tylko zgraja nietoperzy ktore atakuja przeciwnika Obrazenia:60
Zmrok Ranga:B Chakra:200 Opis:Zamienia dzien w noc przez co wapir moze sie poruszac spokojnie bez obrazen od slonca
Zab Ranga:A Chakra:200 Opis:Z zeba wamira wyrasta ogromny zab wielkosci miecza wampir go lamiej i uzywa jako broni cietej dziala na cala walke Obrazenia:80 x1 uderzenie
Plaszcz Ranga:A Chakra:90 Opis:Wampir przykrywa sie swoja czarna peleryna po czym pojawia sie za przeciwnikiem (nie wymaga pieczeci) Obrazenia:Nie dotyczy
Wyssysanie Ranga:S Chakra:600 Opis:Po walce wyssysa z przeciwnika cala krew przeciwnik umiera (jego postac jest kasowana moze sie zarejstrwoac jescze raz) Obrazenia:Zabija
|